Creativity

Originality

Imagination

Salient

Salient is an excellent design with a fresh approach for the ever-changing Web. Integrated with Gantry 5, it is infinitely customizable, incredibly powerful, and remarkably simple.

Uw donatie
Wij hebben uw hulp hard nodig om de daklozen te helpen.

Bent U bereid om de goedheid in uw hart te laten spreken, doneer dan aan Stichting (Z)onder Dak.
Een goed gevoel is de garantie die Stichting (Z)onder Dak u geeft.

Ons bankrekeningnummer is:

IBAN: NL11INGB0005821859

Bij voorbaat dank voor uw steun!

Over ANBI

Door onze ANBI-status zijn uw giften aan Stichting (Z)onder Dak aftrekbaar
Stichting (Z)onder dak is door de Belastingdienst erkend als ANBI, een Algemeen Nut Beogende Instelling. Voor donateurs betekent die status dat ze giften volgens geldende regels mogen aftrekken voor de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Organisaties die de ANBI-status willen, moeten voldoen aan een aantal regels die fatsoenlijk bestuur en beleid waarborgen. Die regels zijn hier te zien. De ANBI-status geeft donateurs, maar ook Stichting (Z)onder Dak, een aantal fiscale voordelen.

Met ingang van 1 Januari 2014 zijn wij als ANBI stichting verplicht een aantal gegevens over onze stichting te publiceren op een internetsite. Wij hebben ervoor gekozen om onze informatie te publiceren op de internetsite van transparante-anbi. U kunt hier alle vereiste informatie vinden. U kunt ook klikken op het logo van TRANSPARANTE ANBI in de kolom aan de rechterzijde.